Saturday, December 25, 2010

     LIFE IS TOO SHORT,DEAR!!


sesaja nak entry sal nihh..aku tetiba gigih na tulis blog arinie..hidup ta selalunya ceria,mungkin kita akan di bawah.mungkin kita akan di atas..waah,hebat plak aku berpantun puisi gituu..kau kau semua jangan na jeles jeles..kalu nak gak jeles jeles,angkat laptop baling baling atas lantai.!!da beran??!haah,ta nak laa na kecoh kecoh sangat kan..aku letih aku penat,aku tetap na tulis blog..mak ayam ta yah nak kecoh kecoh kt aku..sini blog aku,bila masa aku na tulis ta da hal lahh..hahaha..*separa ganas kann??

balek balek dari hospital,mak kak aku mula bising..hospital??na amek kak ipar aku yang baru ja kena bedah..saket??ta payah tanya laa.aku memang pakar bedah kat situu..die sakit sis@ketumbuhan dalam perut.ngeri kan dengar.?!ahh,realiti tetap realiti.kena hadapi..aku dengar dengar kena bedah.mula lah darah darah mengalir dengan pantas..slurrppppp..mcm maggi lak kan.tapi,semuanya selamat.sis tuu berat 8 kg.mcm da bawa bayi comel dalam perut tuuh..rawrr..jadi:jagalah diri anda.nyawa anda dan pasangan anda.hahaha..

mak : cepat la,nak p kenduri..
aku : ya1kejap laa..
aku : da sanding ta??
abah : da laa..

mula lah aku na angan angan minah jenab belakang umah tuu..hahaha..nak jugak sanding sweet sweet* macam tu abah.boleh?!

abah : boleh2..atas lori pusing satu kg satu taman satu penang!!..hahaha.

terdiam laa aku kan..so lawak lawak laah kan..ta nak ahh lori cika cikai..na lori dareee..hahhaa
                                                        ouchh..baby!!
                                                    bilik ni yaa mak cek..masok cuci duit..
                                                      that's flower..dear!!
                                    sesaja ja snap*cantek kan y kiri..hahaha
nota kerat:
....semua diam!jangan na kritik kritik nih:)
....aku nak sanding dalam mimpi boleh??hahaha
....arini merry christmas!!

No comments:

Post a Comment