Saturday, January 1, 2011

                              1.1.2011
ya!tahun baru..sebelum ak mula ngarut ngarut bodoh ak nii..HAPPY NEW YEAR!!weet weet:)okeii..perhatian : semua,sila tinggalkan tahun 2010.dan dapatkan kenangan terbaru 2011.in English nya : stay away 2010,and welcome 2011.:)waahh..hebatkan dengar..

yaa..2010.!tahun penyeksaan aku..banyak kisah kisah nyanyat hati berlaku.hahaha..*over haih ayat aku kan.lantak laa,janj ta da kacau kacau hidup orang lain.aku da mula rasa gagah bila aku tahu aku mampu hadapi 2010.tapi,untuk 2011 ak ta tahu la banyak mana muntah yang aku kena makan untuk jadik kuat balek segagah dan sekuat badang.bukan senang wehh bila da jatuh tergoleh golek na *up balek macam dorang semua.ya!aku tahu ta lahh sebaik kau,semulia kau,sehebat kau,seindah nama kau yang sentiasa menjadi pilihan ramai.aku tahu sapa aku,kelayakan aku,taraf aku..tapi,,sekurang kurangnya hidup aku ta penah lemparkan taik taik kat orang y macam kau buat
.
dah laa.aku mula na sucikan diri aku,ta nak ingat cita cita taik yang kau lemparkan kat aku..cukuplah taik taik yang kau lemparkan kat aku..aku da ta mampu nak tadah besen lagi untuk taik taik kau.btw,kau memang siak la bodoh!!*aku ta mampu na tahan la siak kau tuuh..memang aku sentiasa buruk ja kat pandangan si jelik jelik sekalian..tapi ingat,aku gak laah yang naikkan nama kau jelik jelik wehh..hormat sikit wehh..*mula lah mood ak ta baik.tapi ak sabar ja lah jelik..hari ni hari aku untuk tadah taik taik kau.nanti hari kau,haah..berbesen lah taik aku kau tadahkan..ta cukup kau makan ja jadikan santapan rohani kau.hahahaha.

dah dah,sabar la wehh cik orange!!ingat,kau na SPM..lupa lah semua jelik jelik tuuh,buat penuh memory kau jaa.ya laa.jap jap.aku na tukar mood jap.mmm.baik:)CHILLAX YAWW!!(bak kata irfan virgo n anas)..aku mula lah na chill segala bagai.hahaha.SPM+2011.azam aku : ntah laa..nanti aku piki kasi habes habes dulu.baru aku post kan kt sini.bila emosi da terganggu,mula lah na meroyan macam orang da beranak pinak.haah,,pior nya hangin aku nihh..bila da naik syeikh marah macam ni laa kan.okei,aku na terbang terbang cari damai hati niih..nanti bila aku balik,mulalah sihat balik.boleh edit blog lagi kan.


nota kerat :
....ta da kaitan dengan sesapa yang lawat blog aku
....ta nak ahh berdendam macam macam.
....sapa ckp aku jahat,si jelik tuuh lagi jahat.
....emosi aku tengah menggeledak panas.
....kau sayang aku,enot:tolong kipas kipas hati aku nih jap..

No comments:

Post a Comment