Wednesday, January 5, 2011

                                    MASA ITU EMAS!!






aku na post pasal sekolah la kan..hahaha.*tajuk bukan main hebat la konon..maa itu emas.tapi,aku ta reti reti na hargai kann..hahaha:mulalah berleter sendiri..pagi pagi bangun awal,ala ala semangat na pergi sekolah.dah la dengan malam aku terganggu.adoiiyaa..ta senang la den na tido nya haa..*tiru macam aidil weeet~hahaha.ya!sampai kat sekolah,kaki aku da macam ta berpijak di bumi yang nyata.argghhh!!tidak,aku kena datang sekolah ni ka haa??kena jumpa semua semua* ka haa??kena jumpa si ter-over-lebeh n si-bedebah-yang-ta da-respect ka haa??siak la semua kan.mulalah jelik.tapi,it;s new year babyy:)let's think about postive things..and just make ur lips smile.

dengan bersandangkan beg cream.aku pun tak tahu.aku mula buat buat macam buta warna,buta hati,buta mata.belah belah la semuaa.okei..baju kasik baru,tudung kain semua baru.y paling penting,mish lolly jeles ngan aku.kotak pensel pink yaww?!:)ahaa..nokk.u jgn lah jeles bagai.i tau u jeles..hahaha.masuk klas,kelas lak jauh dari form 5 y laen.kenapa haa??maybe kita kita nih da beshh kann??alaah..cikgu cikgu sekalian,pengetua tercinta,kasik ngaku ngaku ja laa.kita kita kan hebat.ahaa..alaah,malu malu mak ayamm lakk.auww..raww!btw,kelas tuu ada air-condtioner blablabla.siap haa,da board khas u gna komptr lg.yoo..masyuk laa..chillax yaww..:)

ermm..belaja lah semangat sikit oii oiii semua + form 5 students +SPM candidates..kita sama sama buat sejarah yang paling SWEET!! la katakan..haaa,teringat dengan kata kata babelon atau nama sebenar Nabil: okayy,ur  all the girls right??haa..so,you all are the SWEETS SEVENTEEN..auchh..taaa mungkinnnn..kita kita da na habis sekolah and perlu mematangkan diri.*walau kekadang aku ter-over-ke-child-ren-kann..hahahaha:)so,semua mulalah cakap cakap macam nihh :
person one...best la sekolah kali nii..da na habis daa
person two...sekolah nak habis kan..cepat laah habis..

moh la p sekolahhh..weehh


                                             bila VINCCI dan BODY GLOVE bergabung

muka buku lah sangat..*pasan
:)
wooooo!!

 nota kerat :
....stop di sini saja,keja sekolah menanti
....jadi form 5,kita kita la hero n heroin nyaa.
....bila banyak gamba,yang ta bekaitan pun masuk
....aku malas edit,masa kann emas.
....mak mula bising,SPM penting

No comments:

Post a Comment