Friday, December 24, 2010

it's beginning baby!!that;s how u feel the life:)

entah??tetiba ja aku feel na cakap sal niih..2010..it's hurt..ak sayang mak abah kak abang abang aku..aku tau ak da tanggungjawab..although some people thinks that i'm just bebudak hingusan..tapi,aku maseh galas tanggungjawab sbgai adik yang akan jaga family aku..aku ta nak mak abah kak abang abang aku susah hidup..aku cuma na yang terbaek untuk smua..aku akan cuba family family aku..

abang pait hear,what i'm try to say:
saya sayang abang..abang lah orang yang adik ta kn lupa..jasa jasa yang abang taburkan..thanks sebab jalankan tanggungjawab sebagai abang yg baik,helpful and so on..adik akan jaga abang sebaik mungkin..ingat!!ta da sapa mampu tindas,tipu,jahatkan abang..adik sentiasa letakkan abang sebagai yg terbaik dalam hati adik.adik akan cuba jaga abang,tolong abang masa abang susah atau senang.one more,thanks untuk kali kedua sebab abang lah tempat adik na kongsikan masalah yang amat perit dalam hidup adik.masa tuu baru adik tau yang abang penting untuk adik minta pertolongan..ta da kata selain:I LOVE U TO DAMN MUCH.

kak lia,attention to what i want to tell:

saya sayang kakak.dai kecik,kak lia lah yang jaga makan minum masa saket msa susah msa adik touching..cukuplah pengorbanan yang kak lia taburkan selama beratos ratos tahun lamanya..i will keep it in
my heart and never let it varnish.*mrapu pa ntah aku nip.adik nak kak lia tau,yang adik akan pastikan:
1..kak lia idop gembira,tenang,nyaman
2..adik akan jaga kak lia semampu adik
3..adik akan sayang sesayangnya..
4..adik akan pastikan si kacak pilihan kak lia
semuanya hanyalah untuk kak lia.bialah aku susah asalkan kak abang aku senang senang..aku ta nak sesapa aniaya kak aku,rosakkn hati kak aku,hancurkan jiwa kak aku.that's why,i,m try to give all da best just for you..that's all just to keep you always safe:)i love u baby all my heart!! 

pahmi:although it's tough to say it,but:

i had to say it..aku selalu gado gado dgan die..yela,,die terlalu keanak anakan.mngalahkan akunya haa!!tapi,kadang kadang kau tetap berguna.kau jaga aku like there nobody really can hurt me even seinchii..hahaha..aku tau kau sayang aku kaann..btol ta?*kau ngaku ja laah..aku ta nak hipokrit segala macam.cuma aku terpaksa keluarkan isi ati aku nip:aku sayang kau jugak..walaupun kau suka cari pasal.tapi aku tetap care paal kau.dulu kau xcident,mak abah.ignore ja mcm innocent.tapi!aku.:tengah tengah malam aku cuba tolong kau.tido aku mula ta lelap.semua sebab kau jaa.kau patot hargai aku..hahaha*jahat kan..weet weet:)

mak abah:

kau lah sinar harapan anakanda tatkala masalah bagai na ribot petir,ombak menghempap pasir pasir di lautan..mak abah tetap di hati,di jiwa anakanda nihh..ta kan penah seketika anakanda lupakan mak abah.akan anakanda jaga kasih sayang rindu dan segala galanya untuk mak abah.anakanda akan berkhidmat untuk mak abah tak kira susah senang.walau dilanda badai sekalipun.i love both of u.
                                          gamba sejuk sejuk muda hingusan lagi
                                                          semua cengeng
                                                             weehh..kami siblings.
                                             orange laa kan aku:)
nota kerat :
....jiwa aku.hati aku.cinta aku.semua untuk mak abah kak abang abang aku..
....sayang aku ta mampu terubah dan diubah..
....kasik ciom semuaa..muaaaahhhhhh:)
....kak lia,adik akan carikan terbaik untuk kau..
....semua di hati orange.
....sapa y cakap aku kecoh,@meluat..blah blah..ak ta kesah!!

 


No comments:

Post a Comment