Monday, December 20, 2010

                                                   CARI MENANTU!!

ya!pagi pagi lagi da bgun tido..bukan pa!da ada date dgn bakal mak mentua.:)wooo!tapi,bakal mak mentua kak ak..eh eh..blum tahu lagi..saja saja na sedapkan nama jaa..baju??sah sah la baju kurung kann..loohh..kna la baik baik sikit..kalu boleh ak na ja pakai jeans..tapi sopankan baik baik..hahaha..gegila la macam nipp.:)

atas keta ..mula lah kak aku cakap.ya!:

kak aku : auww!!takutt nihh..da jodoh ka kalu takut takut macam nihh??


aku : ahha..maybe la sis,,i pn takut gak nokk..huuuuhuu!!


then,mak cek tuu da sebok sebok call call cakap da tnggu dpan pintu masok..haa!!sabar lah mak cek..kita kita nak ready skit nipp..jampi jampi..kasik power kann nokk..:)bila da jumpa mak cek tuuh..ahh..kak aku pun mula lah beraksi..:


mak cek : jauh ka tempat nip dari rumah??


kak aku : tak laa..dekat jaa mak cek..


kita kita pun salam lah mak cek tuu,sambil jalan jalan pegi Pak Li Kopitiam..yaa!kedai yang dinantikan oleh aku..okeii..sesampainya.mulalah kaki kami macam da ta sentuh bumi..aishh..macam hantu kak limah lak boleh lompat lompat.hahaha..ermm..da tiba kt meja tuu..duduk la kitorang depan jejaka y tua-separa tua-paling muda..yaahh..:)sipu sipu la kak aku kann..emr..mula lah sembang sembang kosong kann..:


si abang separa tua : order la makan minum adek:)


aku n kakak aku : ya!ta pa2..kita da makan daa..


mak cek : ouh..ta pa laa..order gak ahh..


si abang separa tua : akak,kasik roti bakar 3 set..
aku : hot chocolate
kakak aku : teh o panas
mak cek : hot hocolate gak..


sambil minum minum..kita borak borak leka..waah..tetiba ja pandai borak borak ngan dorang..erm..then,masa kak aku lak borak borak ngan si dia..kita kita diam la ya mak cek pak cek si abang handsome..hahaha..


paleng masyuk bila balek?? dapat duwet..RM50!!waahh..masyuk laa..mula mula ta nak ambil kann..tapi,aku da addicted ngan si abang nsome tuuh..aishh..ta tahan nip..ambil lah jugak..trimas ya!datok..datin..


nota kerat :
....Pak Li kopitiam best best laa..
....malu malu lah kan kitorang..
....ta sempat na posing 360 laa..
....borak borak yg laen ta da..
 

No comments:

Post a Comment