Thursday, March 10, 2011

                                                 sawadikaa:)

tetiba ja aku semangat nak edit blog..malam malam buta nihh,,mula lah nak ngarut bagaikan..maklumlahh,,exam habesh da kan..but,,so bad la wehh,,kiok ahh addmath aku..*abah,i cant handle it anymore..abah said;talk later..fine!aku diam,buka fb,on9 n then edit blog..dah dah..bye up1..n no more up 1 after this.:)!

tajuk aku ni mestilah pasal budak siam..waah.sekolah aku da masuk 3 kali budak siam mai..in bracket sekolah ni da hubungan antarabangsa lahh kann..walaupun dengan siam yang sememangnya dekat,tapi kira ada kan.oke;!korang ada??!ta da pun kan..so,diam lahh weehh.cuci kaki masok tido.bye!HA-HA..
so,aku pengawas semestinya akan sibok walaupun ta diminta..tambah2 cikgu kasi peluang aku jadi mc untuk acara dalam dewan..bahasa : haruslah bahasa inggeris..waaa!memang susah sampai terbelit.tapi!demi sekolah tetap gakk gigih*ayat ta boleh belah la wehh..

semua budak siam cool la wehh..da sampai ter-Extra cool..minat gila lahh kat chekgu aku,ajak pergi sana,,ermm..sekolahh aku pun nak pi siam gak..malangnya,aku ta ikodd.fine!saya ta suka dah ikut rombongan sekolah*atas masalah tertentu..SO:selamat berjalan sekalian!:)tapau ole ole!ituu aku nak,,k bye!..

                                            ni masa tengah tunggu budak siam sampai
                                           *menggila lahh semua kann..+aku ahh
                                      orange(si biru)=mc in English,maisarah=mc in Siam language

                                                   pasangan Malaysia n Siam:)


nota kerat : lantak lahh kan,,exam papai:)
                : best gak leh jd mc..(skali seumur hidup kann)
                : gambar seterusnya(pengawas2 yang menggila)akan di-upload:)

No comments:

Post a Comment